FAQ
Levering
Hvor lang er leveringstiden?
1-3 dage for varer fra sortimentet
2-4 dage for varer med et personligt design i form af broderier, flag, mærker og tekst.
Betaling, refundering og faktura
Jeg har modtaget fakturaen, men ikke min vare?
Fakturaen sendes først, når vi sender ordren. Det er ikke påkrævet, at du først betaler fakturaen, inden du kan modtage varen.
Jeg har ikke modtaget min faktura. Hvad gør jeg?
Hvis du mangler en faktura, kan du enten logge ind på https://app.klarna.com/login for at hente betalingsoplysningerne eller kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81.
Jeg har sendt min returvare, men hvad gør jeg med fakturaen fra Klarna?
Kontakt Klarna på tlf. 69 91 88 81 eller log ind på https://app.klarna.com/login for at forlænge forfaldsdatoen. Når vi har modtaget din returvare, makuleres fakturaen. Du modtager en bekræftelse pr. mail, når returneringen er blevet behandlet.
Jeg har sendt min returvare, men Klarna har ikke refunderet mine penge?
Når du har modtaget en bekræftelse via mail, der fortæller, at din returnering er blevet behandlet, tager det normalt 2-4 arbejdsdage før, at dine penge bliver refunderet. Har du ikke fået dem inden da, bedes du venligst kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81.
Ombytning og returnering
Hvordan returnerer/ombytter jeg en vare?
Ønsker du at sende en vare retur, skal den være i absolut perfekt stand - og alle etiketter og klistermærker skal forblive på varen. Du kan finde flere informationer om ombytning og returnering HER.
Jeg har sendt min returvare, men hvad gør jeg med fakturaen fra Klarna?
Kontakt Klarna på tlf 69 91 88 81 eller log ind på https://app.klarna.com/login for at forlænge forfaldsdatoen. Når vi har modtaget din returvare, makuleres fakturaen. Du modtager en bekræftelse pr. mail, når returneringen er blevet behandlet.
Jeg har sendt min returvare, men Klarna har ikke refunderet mine penge?
Når du har modtaget en bekræftelse via mail, der fortæller, at din returnering er blevet behandlet, tager det normalt 2-4 arbejdsdage før, at dine penge bliver refunderet. Har du ikke fået dem inden da, bedes du venligst kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81.
Reklamation
Jeg har modtaget et defekt produkt og ønsker at returnere varen. Hvordan gør jeg?
Hvis du har mistanke om, at du har modtaget en defekt vare, bedes du kontakte os via e-mail på info@hatstore.dk. Skriv ”Reklamation” samt dit ordrenummer i emnefeltet. Giv os gerne en kort beskrivelse af, hvad der er galt med produktet. Hvis du har mulighed for det, modtager vi også meget gerne et billede.
Forudsat at produkterne ikke er det ved leveringen, omfatter reklamation ikke misfarvede produkter, da det betragtes som slitage.