Ombytning og Returnering



Hos Hatstore har du 100 dages returret.


Sådan returnerer du:

  1. Udskriv denne returlabel.
    Pak produktet grundigt ind, gerne i den originale emballage, så returforsendelsen når frem i god behold. Brug tape til indpakningen, og fastgør din returlabel på pakken.

  2. Aflevér din returpakke på dit nærmeste postkontor/udleveringssted.

  3. Så snart vi modtager din returforsendelse, sender vi en bekræftelse til din e-mailadresse og tilbagebetaler/opdaterer din faktura for produktet, du har returneret. Bemærk venligst, at vi fratrækker et beløb, der svarer til returfragten (40 DKK).

  4. OBS! Produkterne skal returneres i perfekt stand, og alle mærker/labels skal være intakte.

    Der er IKKE fortrydelsesret på produkter med et personligt design! 


Tilbagebetaling


Faktura

Klarna sender dig en tilbagebetalingsformular via e-mail. Det sker 2-4 dage efter, at returneringen er blevet behandlet hos os. Du kan følge dine betalinger her, hvor du også kan forlænge forfaldsdatoen: https://app.klarna.com/login

Betaling med kort

Pengene refunderes fra Klarna direkte til samme kort og vil blive overført inden for 1-4 bankdage, regnet fra den dag, hvor returneringen er blevet behandlet.

Direkte betaling

Pengene refunderes fra Klarna direkte til samme kort og vil blive overført inden for 1-4 bankdage, regnet fra den dag, hvor returneringen er blevet behandlet.



Reklamation


Jeg har modtaget et defekt produkt og ønsker at returnere varen. Hvordan gør jeg?

Hvis du har mistanke om, at du har modtaget en defekt vare, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected] Skriv ”Reklamation” samt dit ordrenummer i emnefeltet. Giv os gerne en kort beskrivelse af, hvad der er galt med produktet. Hvis du har mulighed for det, modtager vi også meget gerne et billede.


Forudsat at produkterne ikke er det ved leveringen, omfatter reklamation ikke misfarvede produkter, da det betragtes som slitage.